REKLAMAČNÍ ŘÁD
Zrušení objednávky
Vrácení/výměna zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
Postup při vrácení / výměně zboží:
- Informujte nás o této skutečnosti na email: info@beason.cz
- Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ke stažení zde: formulář pro výměnu/vrácení zboží
- Vyplněný formulář vložte do zásilky.
- Zásilku zašlete na adresu: Kristýna Martináková se sídlem Preslova 25, Brno 602 00
Podmínky vrácení / výměny zboží:
- V případě, že vrácené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma (aktuální podmínky dopravy zdarma jsou uvedeny zde) a nebylo Vám tedy účtováno dopravné a cena objednávky se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.
- V případě výměny za jiné zboží jsme oprávněni účtovat dopravné podle zvoleného dopravce.
- Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
- V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
Reklamace zboží
Postup při reklamaci zboží:
- Informujte nás o této skutečnosti na email: info@beason.cz
- Vyplňte vzorový reklamační formulář ke stažení zde: reklamační formulář
- Vyplněný formulář vložte do zásilky.
- Zásilku zašlete na adresu: Kristýna Martináková se sídlem Preslova 25, Brno 602 00
POZOR: V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a bude odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.
Nekompletní nebo odlišné zboží
Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu info@beason.cz . Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.
Poškozené zboží
Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.
Záruční doba
U potravin a doplňků stravy je záruční doba uvedena na obalu. U ostatního zboží je záruka 24 měsíců od převzetí. Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží a na dárky ke zboží. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej reklamovat.
O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení bude zákazník informován naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Reklamace u přepravce
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- PPL: https://www.ppl.cz/reklamace
- WE|DO: https://www.wedo.cz/caste-dotazy
- Zásilkovna: https://www.zasilkovna.cz/reklamace